Dostava in Reklamacija

Dostava Blago naročeno v spletnem nakupovalnem mestu dostavljamo s Pošto Slovenije d.d. ali katerim drugim dostavnim podjetjem. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v poslovalnici Army Shop Brigada, Prešernova ulica 11, 4000 Kranj ob delovnikih od 9:00-19:00 ure in ob sobotah od 9:00 - 13.00 ure. Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali posebej. Stroški dostave Stroški dostave znašajo 4,50 € za vse nakupe manjše od 50,00 €. Za nakupe večje od tega zneska, poštne stroške (ne velja za reklamacije) krije ponudnik (Danilo Bižal s.p.). V primeru osebnega prevzema se strošek dostave ne obračuna. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo. Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi Pošta Slovenije. Plačati morate celoten znesek nakupa, ob tem pa morate plačati Pošti Slovenije tudi provizijo. Znesek provizije si lahko ogledate v spodnji tabeli. Pri pošiljkah večjih dimenzij (ribiške palice itd.), poštnino plača kupec sam, neglede na vrednost pošiljke. Poštnino plača ob dostavi po ceniku POŠTE SLOVENIJE. Za pošiljke večjih velikosti se smatrajo naslednje dimenzije: do 1.500 mm po katerikoli velikosti, pri čemer seštevek dolžine in obsega, merjenega na najširšem mestu prečno, ne sme presegati 3.000 mm. Pošiljke dolžine nad 2.000 mm, ne pošiljamo po pošti. Cenike si lahko ogledate na tej povezavi http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki

Vrednost pošiljke

Provizija Pošte Slovenije

do 98 €

1.05 €

nad 98 € do 501€

1,07 % od kupnine

nad 501 €

5,36 €

Čas dostave Dostava se izvaja po sistemu Pošte Slovenije, (praviloma v dopoldanskih urah) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da blago dostavlja drugo podjetje, velja njihov čas dostave. Hitrost dostave Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču, bo blago odpremljeno najkasneje v roku petih delovnih dni. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena, ko ponovno potrdite naročilo. O tem, da artikla ni na zalogi, boste obveščeni ob prejetju email potrdila o prejetju vašega naročila. Zaradi zamude s strani izvajalca dostave, ponudnik ne odgovarja. Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko elektronskega naslova info@armyshop-brigada.si ali telefonske številke: 00386 4 232 38 23

Informacije o pritožbenem postopku

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@armyshop-brigada.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi Danilo Bižal s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Kranju.

Reklamacija in vračilo blaga

Reklamacija Garancija velja za izdelke skladno s 16. členom Zakona o varstvu potrošnikov in Pravilnikom o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje. Prodajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prejetja naročenega blaga. Če izdelek ne bo popravljen v roku 45 dni, bo prodajalec (Trgovina Army Shop Brigada) izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.

Ko vračate artikel v reklamacijo (uveljavljate garancijo) prodajalcu (Trgovina Army Shop Brigada), je potrebno navesti tudi razlog zaradi katerega vračate blago, ter priložiti kopijo računa. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: trgovina ARMY SHOP BRIGADA, Prešernova ulica 11, 4000 Kranj.

Stvarna napaka

Kaj je stvarna napaka?

Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kdaj in kako uveljavljamo reklamacijo iz naslova stvarne napake?

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje v najkrajšem času, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake (obrazec dobite tu)

Če imate dodatna vprašanja, vas vabimo, da nam pošljete Email na naslov info@armyshop-brigada.si ali nas pokličete na telefonsko številko 00386 4 232 38 23.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini www.armyshop-brigada.si, lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@armyshop-brigada.si ) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Army Shop Brigada, Prešernova ulica 11, 4000 Kranj) ali ga osebno prinesti na omenjeni naslov. Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot klik na povezavo).